Elállás és termék visszaküldés

 

  • Az amallnál arra törekszünk, hogy minden vásárlással teljes mértékben elégedett legyen. Ha nem teljesen elégedett, a szállítási dátumtól számított 14 napon belül visszaküldheti a nem használt vagy fogyasztott terméket, és teljes összeg visszatérítésre jogosult. Kérjük, ügyeljen arra, hogy a termék ugyanolyan állapotban maradjon, mint ahogyan eredetileg megkapta.

 

A zökkenőmentes visszaküldési folyamat megkönnyítése érdekében kérjük, tartsa be az alábbi irányelveket: 

1. Eredeti csomagolás: Győződjön meg róla, hogy a visszaküldött tételek az eredeti csomagolásban vannak, beleértve az összes dobozt, műanyag tárolót, zsákot és az ezzel egyenértékű védőanyagokat. 

2. Sérülésmentes állapot: Sérült eredeti csomagolást nem tudunk elfogadni, mivel ezek a tételek már nem számítanak újnak. 

3. Címkék és további részletek: Az eredeti csomagolásnak tartalmaznia kell az összes címkét, információs füzetet, használati utasítást, matricát stb. is. A ruházati cikkek esetében kérjük, győződjön meg arról, hogy a címkék a csomagoláson maradnak. 

4. Biztonságos csomagolás: A visszaküldött árukat szilárdan csomagolja be, hogy elkerülje a szállítás közbeni sérüléseket.  Ha sérült terméket kapunk, nem tudjuk megállapítani a sérülés okát, és nem fogadjuk el visszaküldésként. 

5. Szükséges információk: Ne felejtse el mellékelni a visszaküldéshez az eredeti számlát vagy más lényeges elérhetőségi adatokat. 

6. Visszaigazolási folyamat: Mielőtt visszaküldené az árucikkeket, győződjön meg arról, hogy minden visszaküldési feltétel teljesül. Készítsen fényképeket vagy videókat, és küldje el azokat ügyfélszolgálatunknak megerősítés céljából. A jóváhagyás után azonnal küldje el a termékeket, és adjon meg csapatunknak egy érvényes nyomon követési számot. A kérését 3 munkanapon belül feldolgozzuk, és a visszatérítést 10-14 napon belül átutaljuk. A visszatérítés várhatóan a visszatérítés feldolgozását követő 5 munkanapon belül megérkezik.  Felhívjuk figyelmét hogy a szállítási költséget nem áll módunkban visszatéríteni amennyiben a csomag már úton van vagy már átadásra került futárnak.  

 

MEGJEGYZÉS: 

Kérjük töltse ki az online elállás nyomtatványt vagy küljön e-mailt nekünk: ugyfelszolgalat@budamall.hu

Kérjük, hogy a csomagban mindenképpen legyen egy megjegyzés a rendelésszámmal, mielőtt elküldi a csomagot.

Kivételek és magyarázatok 

Cserék 

A gyorsabb cserefolyamat érdekében javasoljuk, hogy küldje vissza a kicserélni kívánt terméket, majd adjon le külön rendelést a kívánt új termékre. 

Szállítási díj 

Ha minőségi kifogás nélküli terméket szeretne visszaküldeni vagy kicserélni, a visszaküldés szállítási díjat Ön fizeti. Ha a megrendelés ingyenes szállítási feltételeket használ, a felmerült szállítási díj levonásra kerül a visszaküldésből.

Termékproblémák 

Ha hibás terméket kap, vagy a termék minőségi problémás, 3 munkanapon belül feldolgozzuk a csere- vagy visszaküldési kérelmeket. Mivel ez a mi hibánk, mi viseljük az áru visszaküldésének költségét. Kérjük azonban, kövesse a visszaküldési utasításokat visszaküldésnél.

Készleten nem lévő tételek 

Abban az esetben, ha az Ön által megrendelt terméket készlethiány miatt nem tudjuk időben leszállítani, e-mailben felvesszük Önnel a kapcsolatot. Választhat, hogy megvárja a készlet megérkezését, vagy visszatérítést kér. 

Amennyiben az Ön konkrét helyzete nem tartozik a fent említett irányelvek hatálya alá, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal. Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy támogassuk Önt a probléma megoldásában.

Weboldalunkon sütiket használunk

A amall.hu-n kizárólag az oldal működéséhez feltétlenül szükséges és munkamenet támogató, az egyes felhasználói munkamenetek azonosítására szolgáló sütiket (cookies) használunk.
A weboldalon alkalmazott funkcionális sütikről bővebb tájékoztatás a "Cookie Szabályzat" gomb megnyomásával érhető el.

 

 

 

Sikeresen aláírt
Pontjutalmak gyűjtése:
A pontjaim
Aláírva nap
Részvételi jegyzőkönyv
idő integrált részletezi